loading...

مگا موزیک21

دانلود آهنگ اشکام میریزه دست خودم نیستهمین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب اشکام میریزه دست خودم نیست با صدای سامان جلیلی، با قسمتی از متن ترانه “اشکام میریزه دست خودم نیست” به

دانلود آهنگ سامان جلیلی اشکام میریزه دست خودم نیست

مهدی بازدید : 88 جمعه 29 اسفند 1399 : 11:51 نظرات (0)

دانلود آهنگ اشکام میریزه دست خودم نیست

همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب اشکام میریزه دست خودم نیست با صدای سامان جلیلی، با قسمتی از متن ترانه “اشکام میریزه دست خودم نیست” به همراه تکست و با بهترین کیفیت

آهنگ اشکام میریزه دست خودم نیست سامان جلیلی

 

تنگ شد دلم برات تنگ شد تموم دردامون همین یه آهنگ شد •♫
دنیا قشنگ نیست بارون قشنگ نیست اشکام میریزه دست خودم نیست •♫
کجا نبودم که تنهایی رفتی بی معرفت خب آدم که بودم


دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی